11 Kasım 2008 Salı

Bir Sonbahar Hüznü....


Evet sonbahar gecti gitti, agaclardaki son yapraklarda dustu.Benim siirim de tatli bir sonbahar huznu olarak kaldi.......



Bir Sonbahar Hüznü....



Benim gözlerim,senin yüregin
Karisip gider bir sonbahar hüznüne..

Vedalasmam mi gerekiyor ömrümün gülen yüzüyle
Bana hüzünlü siirler yazdirma,
Usul usul isle canima, korkutma....

Nöbetler tutuyorum penceremde,
Ha yagdi ha yagacak yagmur,
Ve rüzgarla birlesip,
Neler götürecek bahcemdeki ceviz agacindan,

Oysa ben Eylül olmusum,
Kapamisim kapimi günesli düslere,
Ellerimi tut bogulabilirim bir su birikintisinde....


Filiz

1 Yorum:

Blogger Zeynep dedi ki...

Filiz'ciğim ne güzel şiirler yazıyorsun .önceden de çok beğenirdim şiirlerini şimdi de.Bir de hep bir hüzün var şiirlerinde. Sonbahara çok yakışan bir şiir olmuş.Hep yazman dileğiyle.
Sevgilerimle

13 Kasım 2008 05:43  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa