18 Ocak 2009 Pazar

Siir...


Biraksam kendimi rüzgarin kanatlarina,
Saclarim ucussa, kanarcasina icsem gögü, bilmedigim diyarlara gitsem, zemheriyi küstürmeden, bahara acsam kapilarimi.....
Ah bu geceler, tanidik simalar gibi bakip duruyor yüzüme,
Yüzüm bir türkünün yasanmisligi gibi, gercek...

Bu aksam yüregim siir dolu.Küstürmüstüm yüregimdeki siir sevgisini. Terketmemis beni, kadim dostum.Tanimadiginiz kücük bir cocugun yolda yüzünüze güldügü zaman vardirya, sebepsiz yere sicak bir sevgiyle dolarsiniz.Iste ben öyleyim.
Yüreginiz siirle dolsun.
filiz

1 Yorum:

Blogger Zeynep dedi ki...

Filiz'ciğim öncelikle kalemine,yüreğine sağlık.Senin şiirlerin beni hep derinden etkiler.Yaşadıklarımız gizli senin şiirlerinde.Yazdıklarında hüzün var,sevgi var,coşku var.
PAylaşmana çok sevindim.Sen hep yaz olur mu.
Sevgilerimle

20 Ocak 2009 13:35  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa