13 Şubat 2009 Cuma

Duygular...

Neresinden baslayip yazsam bende bilmiyorum.Dile getirmek öyle zor ki.Kücük bir hastane odasi, sevdiklerimden ayri.Ne hissedilebilirse hepsini hissettim.Elimde peceteye yazilmis duygular var.Özlem yüklü, caresizlik yüklü duygular
Aklimda ise hep ayni sarkinin nakarati.....

Hey yıllar yenilmedim size
Benim için bahar aynı
Aynı o ılık rüzgar yine aynı
Esiyor ellerimden
Hey yıllar yenilmedim size
Hatıralarım bile aynı
Hep aynı sevgiyle hasretim
Duygularım hep aynı

2 Yorum:

Blogger Zeynep dedi ki...

Filiz'ciğim hepimiz çok ama çok üzüldük,neyse ki şimdi iyi Duru'muz.Ve çok iyi olacak inanıyorum buna,Onun o güzel yüzü hep gülsün.Sen de kendine iyi bak.O zor günler geçti artık.
Sevgilerimle

15 Şubat 2009 09:00  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ne kadar uzak kalmışım senden. Ne kadar ihmal etmişim arkadaşlığımızı. Yaşadığım her olumsuzlukta hayat bana bir çimdik daha atarken yine de dönüp bakmamışım geçmişe. Aklım başıma geliyor geç de olsa.

Her yazdıklarını okuduğumda senin daha bir olgunlaştığını, çektiğin acı ve sıkıntıların seni daha bir SEN yaptığını görüyorum.

Hastane köşelerinde seni yalnız bıraktığım için çok üzgünüm.
Sen, Murat, Yiğit, Duru çok önemlisiniz benim için. Göremesemde sizi, hep sizlerleyim.
Açığı kapatmak için dünyana dalmak istiyorum. En kısa zamanda.......

3 Mart 2011 14:29  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa