14 Ocak 2012 Cumartesi

Kitap Okumak....

Bu aralar tekrar kitap okumaya basladım.Eskı gunlerdekı gıbı heyecanla, sevgıyle okuyorum. Elımden kıtap dusmez oldu. Tekrar bu alıskanlıgımı yakaladıgım ıcın cok mutluyum.
Evet bu gun lapa lapa kar yagdı, benım yuregım o tanelere takılıp, nerelere, hangı zamanlara gıttı bılemezsınız. Cayımı aldım cam kenarına tatlı bır huzun sardı etrafımı, Lıvanelının Mutluluk fılmının muzıklerı eslıgınde en buyuk taneyı bulmaya calıstım.Cocuklugum geldı aklıma neler yapardık karlı havalarda, hatırlamaya calıstım. Annemı herzaman kı gıbı cok buyuk bır ozlemle andım. Cocukları aldım yanıma guzel bır oyun oynadık.Sonra onlara en sevdıgım seyı yaptım.Patetes kızartım. Cok mutlu bır gundu. Ben mutluydum, oglum mutluydu, kızım mutluydu, Muradım mutluydu.
Sımdı kıtabımı alıp mutlulukla uyumak ıstıyorum......
Insallah daha cok kar yagar, sabah heryer bembeyaz olur:)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa