4 Şubat 2012 Cumartesi

SARIYER

Bu gün Sariyer'e gittik. Garip bir hüzün vardı üzerimde. Babam benim Guzel babam, simsicak kollariyla sardı beni. Nasıl ağlamak istedim anlatamam, hickira hickira ...Beni durgun ve hüzünlü görmesin , üzülmesin diye sahte bir tebessüm takındım yüzüme. Aklimda butun gün Ahmet Kaya şarkıları vardı.Benim çocukluğumun şarkıları.Sariyerin her yerinde küçüklü büyüklük anılar.Bu anıların en iyi şahitleri şarkılar. Sizlerde de olur mu bilmem ama ,bana zamanları en iyi şarkılar hatırlatır. Ahmet Kaya nin "kendine iyi bak " adlı sarkisi beni ne cok yere götürdü anlatamam. Yıllar önce oturduğumuz büyük kırmızı apartman , şarkının sözlerini mirildandikca gözümde canlandı. Annem yine bizi etrafına topladı, Guzel Guzel yemekler pişirdi. Guzel evimiz her zaman olduğu gibi mis gibi kek koktu. Cocuk sesleriyle merdivenler inledi. Amcam bize meyva getirdi. Babaannem , cocuklara yalan rüzgarı adlı diziyi açmadıkları icin bağırdı durdu. Ben bütün gün o kırmızı apartmanda dolandım durdum, bu nedenle huzunluydum, gözlerim hep sulu sulu baktı. Tuttum kendimi ağlamadım. Kimse anlamazdi ki Ahmet Kaya şarkılarının bana neler yaptığını. Huzunluyum bu gece, cocuklar da yattı, Murat arkadaşıyla buluştu. Sanırım rahat rahat boşalta bilirim gozpinarlarimi......

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa