15 Şubat 2012 Çarşamba

Devlerin Askı


Ahh bu Kadir İnanır la Türkan Şoray filmleri, askın nekadar kutsal bir duygu olduğunu insanın yüzüne vuruyor. Evet televizyonda Devlerin Askı adlı film var.Turkan Soray a bakmaya doyamiyorum. Gözler duyguları nekadar guzel anlatır. Hüznüde mutluluğunda onlar belli eder, sahte bakamaz.Saklayamaz hiç bir şeyi. Ben encok Türkan Şoray'ın gözlerini sevdim. Anlayana neler anlatır. Ezginin günlüğü bunu cok iyi ifade etmiştir. Turkan Soray icin yazılmış en guzel şarkılardan biridir siyah gozler....

Nerede şimdi kim bilir ah o siyah gözler
Fal baktım yol çıktı, bu gemi artık gitti gider
Fal baktım sen çıktın, bakışın hâlâ deler geçer
O siyah gözler ah bir ışık dayanılmaz
Bir gece yıldızlı, uyuyan uyanmaz
Sevda yarası bu açılır kapanır kurutulmaz
Söz unutulur i göz unutulmaz
Söz unutulur gözler unutulmaz
Nerede şimdi kim bilir ah o siyah gözler
Ne yazın ne kışın bana bembeyaz gülüşün yeter
Ne yazın ne kışın bana simsiyah bakışın yeter
Soz unutulur gercektende gozler unutulmaz. Ben isimleri unuturum, sarki sözlerini unuturum, yolları unuturum, guzel yüreğiyle bakan bir çift gözü asla unutmam....

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa