7 Şubat 2012 Salı

KAR ve ORHAN PAMUK

Bugun tekrar kar yağması bekleniyor. Ben sıcacik evimde kitap okumaya devam edeceğim. Kısın okuduğunuz kitaplar daha bir değerli oluyor. Daha iyi anlıyorsunuz. Yazın insanın aklı daha bir uçari oluyor. Kısın hayat ister istemez kısıtlanıyor. Ben kıs mevsimini severim, gezmekten fazla hoslanmam. Bu gün alisveris merkezine gittim. 2 saat bile olmadan alacaklarımı alıp çıktım. Eve gideyimde yeni başladığım kitabıma gömüleyim diye sabirsizlandim. Evet Orhan Pamuğun Masumiyet Müzesi'ni bitirdim. Benim Adım Kırmızıya basladim.
Hüzün dolaşıyor kanımda kaç gündür. Kitap ve cayım ayrı bir tat veriyor, böyle günlerde .. Masumiyet muzesindeki Kemal in ask geliyor aklıma, nelerini sakladı Füsun un...... Basit Bir tokayla yıllarca avunmak, sevdiğin insanı o tokaya sigdirmak, gözlerini , tenini, sicak nefesini o tokayla hissedip avunmak. Bende yazmak istiyorum, yüreğimden gecen herseyi, cocuklarıma olan sevgimi, Murat'a olan askımı , kalp carpintilarimi , siirsel dokunuşlarımi, payıma düşen acılarımı, küçük umutların icinde ki büyük cirpinislarimi.....

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa