15 Şubat 2012 Çarşamba

Mutlulugun Resmi



İnsanoğlunun mutluluğu neyle ölçülür. Cok mü para lazım yada bol maaşlı kariyer bilmiyorum. Çünkü benim mutluluklarımın kaynağı hiç bunlar olmadı. Büyük hırslara gebe kalmadım. Yüreğim küçük sevinçlere kucak açtı. Şimdi yanımda uzanip, mutlu bir sekilde çizgi filmini seyreden oğlumun huzuru en büyük mutluluğum. Esimle dün içtiğim sicak sahlebin tadı paha biçilemez. Her bitirdiğim kitabın sonundaki tatlı hüzün. Çocuklarla izlediğim şirinlerin keyfi. Durunun portakal annem diye sarilisi. Yığıtin yüzmede zor bir hareketi başarmanın gururuyla bana gülümseyisi. Babamin sağlıklı oluşu. Kardeslerimin huzurlu oluşu. Sinemaya olan tutkum. Benim mutlu olacak bir sürü sebebim var, cok sansliyim, hem de cokkkkkkkk.......

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Mutlu olabilmenin ayrıcalığını yaşıyor olmana o kadar seviniyorum ki. Sen, yaşamın farketmediğimiz anlarına, yaşadığın her an içerisinde öyle anlamlar yükleyip O'nu değerli kılıyorsun ki...
Senin gözlerinden bakmak 'yaşama',yaşamın kendisine dair büyük ayrıcalık ...
Senin güzelliğin, yüreğin, anneliğin, dostluğun hayata çook şey katıyor. Hep bu yürekle kal, hep kendin ol.

23 Şubat 2012 13:42  
Blogger Zeynep dedi ki...

Portakal Anne,
Siz hep mutlu olun,hep mutlu resimleriniz olsun.
Öpüyorum çok sizi.
Sevgiler...
Zeynep

20 Nisan 2012 06:12  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa