8 Mayıs 2014 Perşembe

Eldivenler, Hikayeler...

Evet Murathan Mungan çözemediğim bir çekim gücü var bu adamın. Kartalda'ki sahafın tezgahına bakarken, Murathan Mungan ismini görünce gözlerim parladı. Bilmiyorum sizede olur mu, hani elinizi cebinize atınca pantolunuzda unuttuğunuz bir para gelir ya.... İşte aynen böyle bir sevinç yaşadım... Biliyorum o parada benim, o kitapda benim ruhumun. Sanki Murathan Mungan bütün kitaplarını benim için yazmış. Şairin Romanı adlı kitabı beni benden aldı. Tarif edemiyorum. Yarısına geldiğimde durdum. Çünkü hakkını vererek okuyamadığım hissine kapıldım.İşte bu sebeple Eldivenler, Hikayeler kitabını görünce sanırım birz suçluluğumu bastırdım. Eve buyuk bir heyecanla geldim. Evet öykü kitabıydı. Bir öyküden diğerine geçtikçe yüreğimdeki hayranlık büyüdü.....Ve ben geceye tatlı bir hazla teslim oldum......

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa